W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 z późn. zm.)
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
- poczta elektroniczna - sekretariat@pup-sierpc.pl
- faks: 24 275 42 12 w.119
- listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu; ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc
Po dokonaniu zgłoszenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.